Administracja i cyfryzacja
Opis Dziedziny
Dziedzina Administracja i cyfryzacja swoim zakresem obejmuje działania samorządu związane z zarządzaniem miastem, usługami realizowanymi dla mieszkańców oraz zadaniami mającymi na celu sprawne i efektywne funkcjonowanie administracji samorządowej. Zarządzanie miastem realizowane jest w oparciu o szereg nowoczesnych metodyk zarządczych, zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 27001. Liczne projekty wspierające rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Krakowa mają na celu zapewnienie wysokiej jakości zarządzania i obsługi mieszkańców, w tym poprawę dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną. W Gminie Miejskiej Kraków od kilku lat funkcjonuje i jest rozwijany Zintegrowany System Zarządzania STRADOM. Obecnie obejmuje on działania Urzędu Miasta Krakowa i dużych miejskich jednostek organizacyjnych na poziomie strategicznym i operacyjnym, a także zarządzanie ryzykiem.
Usługi publiczne realizowane w ramach Dziedziny
- Usługi wewnętrzne (A-1)
- Usługi administracyjne zewnętrzne (A-2)
- Finanse (A-3)
Raporty o stanie Dziedziny
Raport o Stanie Gminy - w raporcie znajdą Państwo, w rozszerzonej formie opisowej, coroczne informacje na temat działań podejmowanych przez władze miasta Krakowa (m.in. informacje o wydatkach i przychodach Gminy, o realizacji poszczególnych usług publicznych, wskaźnikach osiągania założonych celów rozwoju Krakowa)
Raport o stanie Miasta - w raporcie znajdą Państwo, w formie opisowo-tabelarycznej, coroczne informacje o działaniach władz Krakowa (uzupełniające do Raportu o Stanie Gminy) oraz dodatkowo informacje dotyczące innych niż Gmina podmiotów działających na terenie Krakowa (m.in. informacje na temat wyższych uczelni, sądów, prokuratury, biznesu, organizacji pozarządowych, podmiotów kultury itp.)