Publikacja stanowi podsumowanie wyników badania przeprowadzonego jesienią 2018 roku.
Badanie Jakości Życia i Jakości Usług Publicznych w Krakowie zostało zainicjowane i przeprowadzone w ramach Projektu pn. „Monitorowanie jakości usług publicznych jako element zintegrowanego systemu zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego” (MJUP), finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wyniki zostały przedstawione w podziale na Dziedziny zarządzania miastem z wyjątkiem ogólnych wyników opisujących mieszkańców Krakowa (m.in.”Kraków i ja”, „Zaufanie”).
Nie wszystkie Dziedziny zarządzania zostały objęte badaniem społecznym ze względu na różnorodność odbiorców usług publicznych, niemożliwą do uwzględnienia w jednym planie badawczym. Badanie koncentrowało się na mieszkańcach Krakowa. Nie objęci badaniem społecznym odbiorcy usług publicznych to m.in.: turyści, osoby pracujące w Krakowie, ale mieszkające poza nim.
Raport z badania Jakości Życia i Jakości Usług Publicznych w Krakowie 2014.