górne tło

Administracja i cyfryzacja

 

 

 

 

 

Opis Dziedziny

 

Dziedzina Administracja i cyfryzacja swoim zakresem obejmuje działania samorządu związane z zarządzaniem miastem, usługami realizowanymi dla mieszkańców oraz zadaniami mającymi na celu sprawne i efektywne funkcjonowanie administracji samorządowej. Zarządzanie miastem realizowane jest w oparciu o szereg nowoczesnych metodyk zarządczych, zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 27001. Liczne projekty wspierające rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Krakowa mają na celu zapewnienie wysokiej jakości zarządzania i obsługi mieszkańców, w tym poprawę dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną. W Gminie Miejskiej Kraków od kilku lat funkcjonuje i jest rozwijany Zintegrowany System Zarządzania STRADOM. Obecnie obejmuje on działania Urzędu Miasta Krakowa i dużych miejskich jednostek organizacyjnych na poziomie strategicznym i operacyjnym, a także zarządzanie ryzykiem.

 

Usługi publiczne realizowane w ramach Dziedziny

 

Raporty o stanie Dziedziny

 

Raport o Stanie Gminy - w raporcie znajdą Państwo, w rozszerzonej formie opisowej, coroczne informacje na temat działań podejmowanych przez władze miasta Krakowa (m.in. informacje o wydatkach i przychodach Gminy, o realizacji poszczególnych usług publicznych, wskaźnikach osiągania założonych celów rozwoju Krakowa)

Raport o stanie Miasta - w raporcie znajdą Państwo, w formie opisowo-tabelarycznej, coroczne informacje o działaniach władz Krakowa (uzupełniające do Raportu o Stanie Gminy) oraz dodatkowo informacje dotyczące innych niż Gmina podmiotów działających na terenie Krakowa (m.in. informacje na temat wyższych uczelni, sądów, prokuratury, biznesu, organizacji pozarządowych, podmiotów kultury itp.)